تلفن تماس 02188327832

راه اندازی فایل کلاد در شبکه

امروزه سرویس های زیادی مثل iCloud و Dropbox در دنیای مجازی ما وجود دارند. اضافه شدن اسم های جدید که در این زمینه فعالیت می‌کنند دیگر هیجان سابق را برای کاربران نداشته و همه می‌دانیم که با ثبت اطلاعاتمان در این سرویس ها می‌توانیم از امکاناتی مثل ذخیره سازی دیتاها در محیط ابری استفاده نماییم. تیم فنی پردیس پارس نیز از این مجال استفاده کرده و در این آموزش به شما یاد خواد داد که چگونه ذخیره‌ساز ابری خود را راه اندازی و استفاده کنید. راه اندازی شبکه، خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه نیز از تخصص هایی است که می توانید بر روی توان تیم فنی پردیس پارس حساب باز کنید.

اما قسمت جالب داستان هنگامی آغاز میشود که شما ذخیره ساز ابری خود را داشته باشید از صفر تا صد قضیه توسط خودتان راه اندازی و پیاده سازی شود. این اتفاق زیبا در نرم افزاری به اسم ownCloud در حال وقوع است. با کمک این برنامه میتوانید فایل ها، نوت ها، رخدادهای تقویمی و ... را سینک نمایید. زیباترین سکانس این ماجراجویی نصب این برنامه با کمک فایل ویدئویی است که برای شما حاضر کرده ایم. البته توجه داشته باشید این آموزش شامل راه اندازی اولیه بوده و برای استفاده از تمام امکانات و شخصی سازی های سازمانی، کارشناسان پردیس پارس میتوانند بهترین راه حل های ممکن را پیشنهاد و کامل ترین نوع نصب را برای شما فراهم سازند. پس اگر میخواهید فضای ابری خود را به بهترین شکل ممکن داشته باشید همین حالا با ما تماس بگیرید.
Owncloud نرم افزاری رایگان و اوپن سورس است که کار کردن با آن بسیار ساده میباشد. با نصب این برنامه درآپ باکسی خواهید داشت که مدیریت و نگهداری از آن با شما است. به زبان ساده تر دراپ باکسی که بر اساس سلیقه های شما بومی سازی شده است. این برنامه کاملا امن و قابل اعتماد بوده و کافیست نیم نگاهی به لیست مشتریانش داشته باشید تا متوجه شوید با چه غولی طرف هستید. بیش از 25 میلیون نفر در سراسر دنیا از این برنامه استفاده میکنند. همچنین بیشتر از 1300 همکار ownCloud در انجمن های مختلف پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. برای موبایل خود ( اندروید یا iOS) اپلیکیشن مخصوص خواهید داشت همچنین از طریق وب یا برنامه ی ویندوزی میتوانید در کسری از ثانیه فایل های مورد نظرتان را سینک کنید. فایل ها را با هر شخصی در اینترنت میتوانید به اشتراک بگذارید و برای فایل های به اشتراک گذاشته شده کلمه عبور قرار دهید و زمان انقضا مشخص کنید. میتوانید از رمزگذاری دیتاها استفاده کنید و ... استفاده کنید.
جهت آشنایی بیشتر با امکانات این نرم افزار قدرتمند همین حالا با ما تماس بگیرید.

ownCloud 

Command 

 

تهیه و تنظیم مقاله توسط مهندس اشکان پزشکی

پردیس پارس

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت شرکت توسعه ارتباطات پردیس پارس محفوظ است.
استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم بلامانع است.
سازمان فناوری اطلاعات ایران

پروانه فعالیت در حوزه خدمات فنی افتا
شماره پروانه: ITO-NAMA-TS-0310

logo-samandehi