تلفن تماس 02188327832

آموزش فورتی گیت به زبان فارسی

شرکت پردیس پارس به عنوان یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات شبکه شامل زیرساخت شبکه، مجازی سازی شبکه، خدمات فایروال، خدمات سیسکو، خدمات میکروتیک، خدمات مانیتورینگ شبکه و همچنین پشتیبانی شبکه های کامپیوتری برای اولین بار در ایران اقدام به ارائه کتاب کاملا فارسی فورتی گیت نموده است. 

کلیه مراحل ترجمه و نگارش کتاب توسط مهندس اشکان پزشکی کارشناس ارشد شبکه های کامپیوتری و عضو اصلی تیم فنی شرکت پردبس پارس انجام شده است.

 

انتشار این کتاب در سایتهای دیگر با ذکر نام ایشان بلامانع می باشد.

FortiNet یک کمپانی بزرگ چند ملیتی می باشد که در سال 2000 میلادی توسط دو بردار به نام های Ken و  Michael Xie تاسیس شد.شایان ذکر است آقای Ken Xie بنیانگذار و مدیرعامل سابق NetScreen می باشد. تفکرات حاکم در شرکت فورتی نت طوری است که نفرات حاضر در شرکت باید تجربه ی بالایی در زمینه امنیت داشته و از نبوغ و استعداد خاصی برخوردار باشند. دفتر مرکزی این شرکت در حال حاضر در Sunnyvale ایالت کالیفرنیا می باشد. این شرکت یک رهبری جهانی در زمینه امنیت شبکه های کامپیوتری داشته و مبتکر در فلیدهای حفاظتی می باشد. این کمپانی فروشنده محصولات امنیتی بوده و راه حل های جامع و کاملی بر اساس نوع مشتریانش ارائه می دهد.به طوری که تجهیزات امنیتی تولید شده در این کمپانی در دیتاسنترها، مشاغل Enterprise و دفاتر کوچک و ... مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم توزیع و پخش محصولات فورتی نت در سرتاسر دنیا گسترده می باشد و محصولات این شرکت توسط 20 هزار پارتنری که وجود دارد به فروش می رسد.فورتی نت در زمینه UTM و امنیت شبکه های کامپیوتری رقابت نزدیکی را با محصولات دیگر شرکت ها از جمله Check Point، Sonic Wall، Cisco دارد. اگر سری به سایت فورتی نت بزنید با این شعار مواجه می شوید:" بزرگ ترین ماموریت ما آن است که نوآورانه ترین و بالاترین پلتفرم های امنیت شبکه را برای زیرساخت های IT فراهم کنیم." به گفته ی مدیران این شرکت آمریکایی محصولات تولیدی تمام سطوح مشاغل را پوشش می دهد از شرکت های کوچک تا دفاتر توزیع شده در سراسر دنیا. آنها اعتقاد دارند رهبری بازار را در اختیار داشته و تنها به تولیدات سخت افزاری فکر نمیکنند بلکه فراهم آوردن مکمل های امنیتی باعث می شود ریسک ها به کمینه مقدار خود برسند.

کمپانی فورتی گیت مدعی است که مشتریان هدف اصلی شرکت بوده و با توجه به توسعه روزافزون این شرکت باز هم رضایتمندی مشتریان از اهم اهداف شرکت می باشد.

محصول اصلی شرکت فورتی نت، Fortigate می باشد که شامل دو مدل فیزیکی و مجازی می باشد.

تگ: آموزش فورتی گیت، کانفیگ فورتی گیت، نصب و راه اندازی فورتی گیت، خدمات فورتی گیت

لینک دانلود کتاب آموزشی فورتی گیت به زبان فارسی

پردیس پارس

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت شرکت توسعه ارتباطات پردیس پارس محفوظ است.
استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم بلامانع است.
سازمان فناوری اطلاعات ایران

پروانه فعالیت در حوزه خدمات فنی افتا
شماره پروانه: ITO-NAMA-TS-0310

logo-samandehi
No Internet Connection