تلفن تماس 02188327832

دانلود کتاب آموزشی فورتی آنالایز به زبان فارسی

معرفی کوتاهی از فورتی آنالایزر:

فورتی آنالایزر ابزاری برای جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و آنالایز لاگ‌ها بوده که با چشم‌اندازی عملیاتی ساخته شده است. این دستگاه به سازمان شما این قابلیت را می‌دهد که بینش کافی در مورد تهدیدات امنیتی را بدست آورد همچنین خطرات سطوح حمله مشخص شده و می‌توانید اقداماتی را به صورت خودکار تعریف نمایید. مجموعه‌ای جامع از گزارش‌ها با قابلیت سفارشی‌سازی برای شما ایجاد می‌گردد. شرکت پردیس پارس که در زمینه راه اندازی شبکه، خدمات شبکه، پشتیبانی شبکه، مجازی سازی شبکه و مجازی سازی دسکتاپ تجربه و سوابق درخشانی دارد، مفتخر است که برای اولین بار در ایران و با همت آقای مهندس اشکان پزشکی ترجمه آموزش این تجهیز مهم را در اختیار شما قرار دهد.

مزیت‌های فورتی آنالایزر:

• نمودارهای از پیش تعریف شده و سفارشی برای نظارت و نگهداری الگوهای شناسایی حمله
• گزارش وضعیت شبکه و ظرفیت آن که به شما اجازه می‌دهد برنامه‌ریزی و مدیریت شبکه را به طور موثر تر انجام دهید.
• معماری مقیاس پذیر دستگاه اجازه می‌دهد تا FortiAnalyzer در حالت‌های جمع‌آوری یا تجزیه و تحلیل لاگ‌ها قرار گرفته و سیستم بهینه سازی شود.
• ویژگی های پیشرفته مانند تجمیع رویدادها، تجزیه و تحلیل و ارزیابی آسیب‌پذیری از ابزارهای ضروری برای حفاظت شبکه‌های پیچیده است.
• تعریف ادمین‌ها برای زمانی که رویدادی رخ می‌دهد با رعایت ایجاد قوانین رویدادها به نفرات مربوطه اطلاع داده می‌شود.
• منطبق کردن انواع مختلف لاگ (مانند ترافیک، فیلتر وب و حمله) برای انجام تست‌هایی با قابلیت های ورود به سیستم .
• ...

روند ترجمه کتاب:

با توجه به عدم وجود مرجع فارسی برای راه‌اندازی و پیاده‌سازی فورتی آنالایزر بر آن شدیم که نسخه انگلیسی کتاب را به زبان فارسی ترجمه کنیم. روند ترجمه کتاب تقریبا ده ماه به طول انجامید و در این مدت سعی شد تمام نکات در جهت آموزش کامل و انتقال مناسب مطالب رعایت گردد. شایان ذکر است اسپانسر اصلی برای ترجمه کتاب شرکت پردیس پارس بوده و استفاده از نکات و آموزش های مطرح شده در کتاب در صورت اعلام نام شرکت پردیس پارس از نظر اخلاقی بلامانع است.

این کتاب برای چه کسانی  مفید است:
علاقه‌مندان به حوزه شبکه، دانشجویان شبکه و ادمین‌های محترم می‌توانند از محتوای این کتاب استفاده حداکثری ببرند. شایان ذکر است مطالب کتاب به زبانی ساده و شیوا ترجمه شده است که برای تمام علاقه‌مندان قابل درک باشد اما بعضی از نکات نیاز به آموزش‌های قبلی داشته که همین امر سبب می‌شود مروری بر مطالب پایه‌ای شبکه داشته باشید.

 

لینک مستقیم دانلود کتاب آموزش فارسی فورتی آنالایزر 

لینک مستقیم دانلود آخرین نسخه مجازی فورتی آنالایزر 

 

 

ترجمه کتاب، تهیه و تنظیم متن توسط اشکان پزشکی

 

پردیس پارس

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت شرکت توسعه ارتباطات پردیس پارس محفوظ است.
استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم بلامانع است.
سازمان فناوری اطلاعات ایران

پروانه فعالیت در حوزه خدمات فنی افتا
شماره پروانه: ITO-NAMA-TS-0310

logo-samandehi