تلفن تماس 02188327832

آموزش Horizon View 7

با توجه به رشد روزافزون فناوری مجازی سازی دسکتاپ ها در چند سال اخیر و اهمیت این تکنولوژی در سازمان های بزرگ و کوچک و پیاده سازی آن در شرکت های مختلف برآن شدیم تا کتاب آموزشی کاملی در این زمینه تهیه نموده و در اختیار علاقه مندان قرار دهیم. کتاب آموزشی مجازی سازی دسکتاپ با استفاده از Horizon View ترجمه کتابی پرتیراژ با همین عنوان میباشد که تجربیات ما نیز به عنواین این کتاب اضافه گردیده است. مدیران شبکه جهت راه اندازی دسکتاپ های مجازی نیاز به دامنه وسیعی از اطلاعات دارند. کتاب آموزشی مجازی سازی دسکتاپ با استفاده از VMware Horizon View با بیانی بسیار ساده و بر اساس سناریوهای واقعی موارد را قدم به قدم توضیح داده تا مدیران شبکه به راحتی امکان پیاده سازی را بدست آورند.

این کتاب قطعا کاملترین مرجع آموزشی مجازی سازی دسکتاپ VDI به زبان فارسی میباشد که به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. همچنین تیم فنی پردیس پارس آمادگی لازم جهت راه اندازی و پشتیبانی از فناوری مجازی سازی دسکتاپ تحت بستر VMware را دارد.

تیم فنی شرکت پردیس پارسعلاوه بر گذراندن دوره های آکادمیک مربوطه دارای سابقه راه اندازی زیرساخت مجازی سازی دیتاسنتر و مجازی سازی دسکتاپ می باشد. از جمله خدمات شرکت پردیس پارس می توان به خدمات مجازی سازی دیتاسنتر، خدمات مجازی سازی دسکتاپ و پشتیبانی از زیرساخت شبکه اشاره نمود.

 

دانلود کتاب آموزشی Horizon View 7 به زبان فارسی

کاربرد کتاب:

دامنه کاربردی این کتاب مربوط میشود به تمام سازمان ها، شرکت ها، دانشگاه ها، بانک ها، مراکز دولتی و غیردولتی و ... که هزینه های خرید و نگهداری کامپیوترهای کاربران آنها سر به فلک کشیده و در نظر دارند این هزینه ها را به شکل غیرقابل باوری کاهش و سطوح امنیتی خود را بالا ببرند. همچنین زمان برای آنها بسیار مهم بوده و سرعت العمل از فاکتورهای غیرقابل انکار سازمان آنها می باشد.

کاربری که میتواند از این کتاب استفاده نماید:

نفراتی که میتوانند از این بهره مند شوند عبارت اند از : علاقه مندان به دنیای مجازی سازی، ادمین های شبکه های بزرگ، دانشجویانی که در زمینه شبکه های کامپیوتری مشغول به تحصیل می باشند و تمام دوستداران دنیای تکنولوژی و ارتباطات می توانند از مطالب این کتاب استفاده نمایند.

پیش نیازهایی که قبل از مطالعه باید داشته باشید:

قبل از مطالعه این کتاب نیازمند آن هستید تا آشنایی اولیه ای با VMware داشته و اصطلاحات رایج دنیای مجازی سازی را بدانید. همچنین علم راهبری vCenter را داشته باشید. با سرورهای ویندوزی کار کرده و توان راه اندازی سرویسهای DHCP و DNS و RDS را داشته و مفاهیم شبکه و سیستم عامل های کلاینتی برای شما تعریف شده باشد. با تمام این اوصاف سعی بر آن بوده تا در تمام فصول کتاب مفاهیم به صورت ساده و از پایه بیان شود تا اصل ساده نویسی مطالب رعایت گردد.

رشته های مرتبط با کتاب:

رشته های کامپیوتر گرایش شبکه های کامپیوتری و ارتباطات میتوانند از این کتاب حداکثر استفاده را ببرند.

جنبه های آکادمیک:

مباحث بیان شده در این کتاب مناسب برای رشته های کامپیوتر گرایش شبکه می باشد و میتوانند از این کتاب در جهت آشنایی با اصول پیاده سازی، فازبندی پروژه و راه اندازی و اجرای دسکتاپ مجازی استفاده نمایند.

مزایای استفاده از دسکتاپ مجازی:

امنیت داده ها، کاهش هزینه های سازمانی، مدیریت آسان، قابلیت جابجایی، استفاده بهینه از منابع، گریز از محدودیت های زمانی و مکانی، ساده سازی در اتصالات شعبات و دفاتر، افزایش بهره وری سازمانی و ...

آنچه در این کتاب میخوانید:

تاریخچه ای از دسکتاپ های مجازی، تولد و بلوغ Horizon View توسط شرکت VMware، انواع نسخه های موجود Horizon View، تعریف اصطلاحات رایج و مورد استفاده در کتاب، مروری بر معماری Horizon View، تعریف انواع کامپوننت ها انواع دسکتاپ های مورد استفاده، تعریفی از لینک کلون و چگونگی کارکرد آن در دنیای دسکتاپ های مجازی، استفاده از بالانسینگ در کامپزرها، آشنایی با ThinAPP و نحوه پیاده سازی آنتی ویروس در دسکتاپ های مجازی، تعریف پروتکل های PCoIP و Blast، آشنایی با vSGA وvDGA ، آشنایی با برنامه های ارتباط یکپارچه در محیط دسکتاپ مجازی، طراحی و پیاده سازی دسکتاپ ها در محیط مجازی، تعریف فاکتورهای موفقیت در پروژه، آشنایی با بلاک پادها، نیازمندی های سمت سرور جهت پیاده سازی، فاز بندی پروژه راه اندازی و اجرا، آشنایی با لود بالانسینگ، نصب و راه اندازی و تنظیم تمام کامپوننت های مربوط به Horizon View، ساخت دسکتاپ Pool ها، آشنایی با تین کلاینت ها و زیرو کلاینت ها، مانیتورینگ دسکتاپ ها و زیرساخت مجازی، آپگرید کامپوننت های view و عیب یابی بستر دسکتاپ های مجازی و ...

 

دانلود کتاب فارسی Horizon View 7 از مهندس اشکان پزشکی

 

پردیس پارس

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت شرکت توسعه ارتباطات پردیس پارس محفوظ است.
استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم بلامانع است.
سازمان فناوری اطلاعات ایران

پروانه فعالیت در حوزه خدمات فنی افتا
شماره پروانه: ITO-NAMA-TS-0310

logo-samandehi
No Internet Connection